Wednesday, February 16, 2011

Sharing the Joy

Fuhh lega setel untuk program itu.Balik opis je terus rase lemah,lemau,lengai.Mane tak nyer dok berjemur di bawah sinaran panas mentari hangat membakar.Tapi itu semua tidak mengapa yang penting that event berjalan dengan jayanya.Helo ahkak nak citer apa sebenarnye nih…ceciter  story sikit.

Hohoho…nak citer la ni Deknon.Ahkak baru je selesai meraikan kanak-kanak istimewa dari Persatuan Kanak-kanak Istimewa Kajang bersempena Majlis Berkongsi Keceriaan Tahun Baru Cina.Walaupun Chinese New Year dah dua minggu berlalu tapi masih tak terlambat untuk meraikannya kan.Last year we all dah celebrate dengan diorang tapi masa tu buat kat center tempat diorang duduk.This year 2011 wa all celebrate lebih meriah lagi bersama kanak-kanak istimewa tu berserta dengan volunteer.Kali ni buat di Chinese muslim restoran iaitu Restoran Mohd Chan Abdullah yang terletak di Bandar Baru Bangi.

Rase manyak selonok dan teruja dapat berjumpa dengan diorang lagi untuk kali ini.Diorang pun sama jugak seronok and enjoy sepanjang program. Eventhough
 diorang macam tu tapi ada yang still ingat we all ni yang pernah celebrate dengan diorang dulu,rase sangat terharu…eceh..hik.

Paling mencuit ati ada sorang tu bila muzik lagu cina dipasang..wah dia pun sama tak berhenti menyanyi jugak.Diorang jugak terhibur dengan ada nye lengchai clown dengan belon dia buat macam-macam shape.

Sangat enjoy la.Ada tu pulak sorang budak laki tu dari awal sampai nak balik asik tutup telinga je,tak tau lah kenapa tak sempat nak tanya.Walaupun diorang istimewa tapi diorang sangat behave, ambil makanan sendiri, pandai suap makan sendiri,pargi toilet sendiri dan ada jugak yang notty siap mintak no fon lagi.Bile time tangkap gambar ramai-ramai tu semua enjoy takde yang ketinggalan.Terima kasih jugak kat Restoran Mohd Chan Abdullah sebab sponsor makanan untuk meraikan kanak-kanak istimewa ni.


Restoran Mohd Chan Abdullah @ B.B.Bangi


 This guy la mintak no fon tuh..tapi bukan no fon ahkak..haha

 This one umur dia 30++....comel..

 Ni pun kanak-kanak istimewa jugak kot..

 Mereka-mereka yang istimewa

 Sharing the joy with them

 girl yang tshirt biru tu lah tak berhenti nyanyi selama lama lagu berkumandang

with lengchai clown


Walaupun sekejap tapi tetap menjadi sweet moment with them...




No comments:

Post a Comment