Tuesday, February 8, 2011

Salah ker??

Hari ni mari kita belajar huruf.Ahkak nak bagi tutorial tentang huruf.Ala okay la kan entry citer pasal huruf.Ni asik dok citer pasal cinta,putus cinta..ah xkoser ahkak la.Haishhh!! Sabar dulu ahkak oi.. kan dah pesan kat diri sendiri jangan marah-marah macam ni nanti ahkak cepat tua.

Entry untuk yang ni memang nak show marah.Tapi ahkak pun tak tau kenapa minggu ni mood nak marah tu makin kronik.Masti pasal hormon ni yang tak berapa betul.Mende yang dah lepas tu biar je lah kan lepas,nak buat apa dikenang lagi.

Hah lupa dah yang asalnya tadi nak citer pasal huruf kan.Ahkak nak nak start dengan huruf B.Tak payah la huruf A tu lambat sangat.Okay..B untuk Babi.Betul la kan B untuk Babi.Boleh pulak ada paklong tu marah ahkak ,dia cakap kenapa B untuk babi dan bukan untuk baik.Then siap cakap mane lebih baik elok di dengar oleh masyarakat.Loh betul la B untuk babi.Mane boleh G untuk babi,lain la pulak bunyi nye.Aduhai marah betul paklong tu bile ahkak cakap macam tu.Eh suka jiwa raga hati jantung ahkak la nak B untuk apa-apa pun.Bila ditanya pulak F untuk apa.Pandai pulak menjawab F untuk Fakk.Mengong.Apakah bezanya disitu??? Dan masih menjadi tanda tanye.

Marah ker? Luahkan...hell lah!!


2 comments: