Wednesday, May 25, 2011

Tak Mengapa lah Nokkk

Tak tau kali yang keberapa dah Amoi kat opis baru Ahkak nih belanja.Bukan belanja ape pun just simple je macam kek gulung,tart telur,roti bakar,air kopi mekdi..dan hari ni aiskrim lak.

Sambil-sambil makan aiskrim tuh chat la kejap kat Skype dengan si kawan dok kat Sarawak.Borak-borak lah dengan dia,bagi tau ada opismate nih belanja aiskrim.

Puan Y: murah rzki ko nox
Ahkak Biru: kalau kita baik dengan orang,orang akan baik lah dengan kita..huhu…eceh..
Puan Y: Orang macam kita ni ada ke pernah jahat ngan orang?
Ahkak Biru: Ntah,mana aku tau.Tanpa kita sedar ker,kita tak tau.
Puan Y: Hahaha…aku rase tak
Ahkak Biru: Ermm…Ntah ler nokkk,aku pun rasa aku baik je dengan orang,tapi nape orang      ada buat jahat jugak dengan aku.
Puan Y : Sebab orang tu jahat lah,Orang jahat mesti la buat jahat dengan orang baik.Dia takkan buat jahat dengan orang jahat kan.
Ahkak Biru :Betul-betul.Salu orang baik dia akan buat baik dengan semua orang lah kan,tak kira orang tu baik ke jahat ke.dan orang jahat mesti kebanyakkan nya dia akan buat jahat dengan orang baik je.
Puan Y: Ermm…jahat betul kan.Tapi bila kita pernah terkena dengan orang jahat,mesti kita akan tanya dalam hati…Macamana orang tu boleh sampai hati buat kita macam tu kan.
Ahkak Biru : Tula….
Puan Y : Sebab kita tak pernah  terfikir akan ada orang yang macam tu.
Ahkak Biru: Tulah..pelik-pelik kan.Sebab tuh la ada lagu Jahat (Stacy) tu kan..ahakz….
Puan Y : Hahahaha….




No comments:

Post a Comment